zaterdag 11 mei 2013

Nu (ook) te koop...

Al jaren in de reclamewereld verkrijgbaar: gebakken lucht. Maar Mads Hagstrøm biedt via zijn ‘FlowMarket’ nu ook stilte aan. De bedoeling van deze fijne man is om onze immateriële behoeftes te materialiseren.

Ik kan me voorstellen dat je niet precies begrijpt wat ik nu bedoel dus in Jip en Janneke taal:
hij maakt onze behoeftes die niet tastbaar zijn, tastbaar. Neem zelfvertrouwen, rust of passie. Immateriële behoeften die iedereen toch graag zou bezitten.

Verandering kan in de ogen van Mads Hagstrøm pas gebeuren wanneer we onze gedachtegang veranderen. Filosofisch hoor. Maar ik zie vooral de grap ervan in.

Speciaal voor Meneer Hagstrøm even een stukje behoefte bevrediging in de vorm van gratis reclame: http://www.theflowmarket.com/site.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten